måndag 30 januari 2012

J'ai tellement d'amour pour toi!


Jahha, här har vi en skål varm choklad. En sån drack jag i söndags när vi, några svenska tjejer, var och brunchade efter vi vart på mässa i Svenska kyrkan. Dagen var lugn, vi såg på film och myste runt i Paris.

Idag har jag vart i skolan, lunch-skypat med Gabriel, fikat och pluggat med Beata (duktiga tjejer!!) och gjort en wok till middag, som förvånansvärt nog uppskattades. Nu ligger jag i sängen, innan kl. 22.00! Det händer inte ofta. Anledningen till detta är att jag råkade se mig själv i spegeln för någon timma sedan, och upptäckte ganska markanta mörka skuggor under ögonen. Räknade mina sömntimmar från de senaste dagarna; 12-13 på tre nätter. Icke bra. Nu säger jag då alltså godnatt, måste ju se representabel ut imorgon när jag ska hämta Bea på Orly! Nighty nighty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar