måndag 6 februari 2012

En vecka senare...

Tiden går SÅ FORT, nu har jag inte bloggat på en vecka. Jag hoppas att följande bilder förklarar min bortprioritering av datorn.


 
Bästa Bea var här!!!
Bilden till vänster, frukost i torsdags på café Sarah Bernard nära Notre Dame. Dagen spenderades i det mysiga kvarteret st Michel. Vi åt, drack kaffe, choklad, och utförde en del shopping. Bea testade också sin första crêpe med nutella!

Godingarna Bea och Hanna. Bilden tagen i fredags på en kanadensisk pub kallad The Moose i Paris. Det provades typiska kanadensiska drinkar innehållande tomat- och ostronjuice, spännande.

Denna Guds fantastiska skapelse avnjöts på flygplatsen Orly i väntan på Beas flyg hem. Älskade macarons, varje smak är fantastisk. 

Annat som hände under veckan var t ex. att vi besökte en engelsk bar i st Germain, mycket rolig kväll! Vi har också gjort tacopaj till barnen, haft en hel kväll då vi bara legat och skrattat, rakat mina ben (under tvång, Bea tyckte det var dags..), med mycket mer. Ser fram emot nästa gång du kommer hit, och när jag och Hanna kommer ner till Murcia!

Puss, Kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar