torsdag 16 februari 2012

Très heureux

Himla fin dag idag! Vad allt går bra!!!
Efter skolan idag så åkte jag och min fina vän Hanna Wiklund till IKEA. Vi gick bara runt och myste, fikade lite och pratade om livet! Köpte kanelsnäckor till Antoine et Juliette också, de älskar dem! Det är bara så skönt att vara på IKEA och se lite svenska ord, massa saker man känner igen och allt sånt. Botar hemlängtan!

Imorgon kväll sitter jag på flyget hem, ska bli så himla kul att träffa alla man saknar! Längtar massor. Tills dess ska jag fördriva tiden @ Players, Erasmus anordnar ett party special Valentine's day. Alltså, en på klubb i Paris med tema alla hjärtans dag. Tror det kommer bli väldigt kul!

Jag tänkte också göra ett inlägg som berättar mer om min vardag med barnen, har tänkt på att jag skriver mest om det jag gör med kompisarna, på helgerna när vi är i Paris och så. Jag är ju faktiskt mycket med barnen med, det kanske kan vara kul att läsa om? I vilket fall som helst så kommer det ett sådant inom ett par dagar!

Later! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar