onsdag 8 februari 2012

Love is being stupid together




"Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Men mycket vill ha mera
Och jag har kvar av sommaren om du behagar
Om du behagar komma hem från England
Jag har väl knappast lärt mig nåt sen sist
Nej inte jag
Men dina ord ligger och gnager här dag efter dag"


Lyssnat på denna underbara låt ett antal gånger idag, Lars Winnerbäck - Hugger i sten. Ryser längst benen vid de första tonerna, det känns i hela kroppen när han sjunger saker jag kan återknyta till mitt eget liv...



ANNARS då, för att komma ur depp-modet, så har jag haft sovmorgon idag. Har också bakat en kladdkaka och gjort pojkens favoritmat till lunch, han fyller år idag!! Det måste ju firas, och så kan man ju passa på att fjäska lite extra. Jag och flickan fick varsin liten bit, han åt resten haha. Kul att han var nöjd i alla fall!

Just nu sitter jag och försöker få klart planerna för lovet, kritiskt läge just nu, det går alldeles för långsamt. Men allt löser sig, det gör det alltid.


Hejdoodles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar