tisdag 24 januari 2012

I segerns tecken!

Bild från i söndags, såhär stor är normalsizen på en kaffe här. Fantastiskt med en liten kaffeshot på morgonen när man helst vill häva en liter...!

Idag har det för övrigt hänt något otroligt, jag har gjort något som jag tror jag kommer leva på i alla fall ett par veckor framöver! Jag har lyckats - på franska - få en mycket prepubertal, snart tolvårig pojke att gå ut med soptunnan. Det tog mer än en timma men I DID IT! Trodde vi aldrig mer skulle bli vänner (fick hatblicken), men sen välte han mig baklänges i en fåtölj och lärde mig ett par korttricks, så var det inget mer med det! Victory!

Har skypat med både Elin och Bea idag - väldigt kul att få prata av sig lite med er, ni är så bra båda två :) fler som läser som jag inte har på skype? Lägg till mig: my.hesser

Godnatt, sov sött...


et tu me manques encore mon malédiction et bénédiction

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar