fredag 6 januari 2012

Katthelvete

Jo men så att dagen idag har vart bra. Åkte till badhuset med Hanna och Beata, simmade en stund men tröttnade snabbt. Körde lite undervattensbalett istället medan jag tog mig en funderare. Tänkte på det att jag egentligen inte gillar att simma.. har aldrig gjort! Idag insåg jag att det är för att det helt enkelt är skittråkigt. Det går långsamt, ingen musik, inget händer. Okej någon skvätter på en ibland och då och då får man en kallsup... Just sayin'

Efteråt åt vi lunch hos raraste Hanna. Sen drog jag hem, lagade mat, såg på film med kidzzzen och katten spottade på mig. (tecken på kärlek sa mamman?!)

Imorgon ska jag till Paris i alla fall, ser fram emot det!! Adios amigos, ha en kul fredag!

1 kommentar:

  1. Haha, jag sa ju att det inte var något för dig! Hoppas att du har det riktigt bra i Paris! :)

    SvaraRadera