torsdag 5 januari 2012

Au pair-lunch och fotboll i hallen


De fina svenskorna Hanna från Karlstad och Beata från Varberg!

Sarah from Mississippi and Lauren from Canada! Really nice girls!

Idag efter franskalektionen gick vi in till centrum i st. Germain och fikade/åt lunch. Kul att träffa andra au pairer, blir lite roligare fritid då! Såklart. Haft en jättebra dag, myste på stan innan Juliette skulle hämtas, sen åkte vi bussen hem och jag gjorde middag (som barnen gillade; Praise the Lord!). Efter middagen spelade jag och Antoine, pojken jag är au pair för, fotboll. Jaaa, du som läser det här och känner mig rätt; jag. spelade. fotboll. och blev inte SÅ ägd av en elvaåring! .. jo men det blev jag nog egentligen. Först till tio, det stod 8-2 när vi sparkade varandra stenhårt på fötterna så vi fick spela basket istället. Han vann tror jag.

Det va la de, gött mos så att säg.
Ska till huvudstaden i helgen, uppdaterar säkert om det då.
des bisous kisses pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar