fredag 20 januari 2012

Älskade fredagar


Min fina Elin och jag i somras! Saknar dig, har inte pratat på evigheter!!!

Började min dag kl 11 i förmiddags, galet skönt att få sova galet länge, första gången sen jag kom hit! Gick ner, åt frukost jäääättelänge och kollade på The Saddle club (någon som minns? Fantastiskt underhållande serie!). Åkte fram och tillbaks till st. Germain, nu sitter jag här.

Ikväll ska jag inte göra mycket, duscha alldeles för länge är enda planen. Sen blir det Paris resten av helgen! Bra skit :) see you!

Det här är också bra skit förresten: The naked and famous - Young blood

2 kommentarer:

  1. My! Du verkar ha det underbart a Paris, capitale de l'Europe :D
    Och fina ni är på bilden, vilken härlig dag vi hade!! Saknar dig vännen!! Puss och kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paris är grymt, finns Så mycket att uppleva!!!
      Ja det var en superdag!! Längtar till i sommar när vi kan ordna en sådan igen :)
      Vad fin blogg du har Elsa, jättehärlig! Puss och kram på dig med fina du <3

      Radera