torsdag 19 januari 2012

20 år, på denna jorden gjorda


Idag är dagen jag har levt i 20 år. Alla tidigare 19 Januari jag upplevt har jag känt mig ganska mycket som Lily i HIMYM (ni som fattar, ni fattar..) men icke den här gången. Det blir så himla tydligt vid sådana här tillfällen att man inte är hemma, har hittills inte haft mer hemlängtan än idag.

Nu ligger jag då i sängen och känner mig ändå glad. Nöjd med dagen trots att alla mina tankar gått i gråskala. Det är de små sakerna som gjort det tror jag; vänner i skolan som var härliga, mys hos Sarah, skype med bästa mamma o dyl. Jag fick också en present av min host mom, mycket trevlig överraskning! En jättefin väska och vantar bland annat, vilka låg i påsen som visas på bilden. Jag älskar HM, blev glad när jag såg märket för det känns ju rätt tryggt då man alltid hittar något man gillar där. Blev ännu gladare när jag kom att tänka på att det inte står "torps köpcentrum" under... Som skrivet i tidigare inlägg, jag har bytt upp mig lite.

Med den tanken säger jag godnatt och att jag fortfarande vill stanna kvar trots att jag saknar er mer än jag trodde jag skulle göra. À demain, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar