måndag 23 april 2012

Tillbakatillverkligheten-dagen


Ja, jag lever.
Eller? Hjärtat slår och fötterna trippar i alla fall. Mentalt känner jag mig rätt avstängd. Drog till Sverige förra veckan, heaven on earth om du frågar mig! Bloggade inget alls för jag hade bättre saker för mig. Nu är jag back in business (Frankrike) och fortsätter vardagen där jag droppade den. Idag har jag vart mosig. Mår aldrig riktigt 100 efter att jag har flugit, kan vara stressen kanske? 

Det är andra lovveckan här så barnen är hemma, men de har vart med kompisar så jag har mest gjort ingenting. Det ösregnar ett par sekunder varannan minut så man kan ju inte riktigt gå ut och hitta på någonting.

Men skrivs skrivs och ha det bra och sånt. Med bilden vill jag påvisa att tvn var sönder så jag fick underhålla mig bäst jag kunde. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar