måndag 2 april 2012

29 packages for mr

Måndagsmys hos Sarah idag. Vi åt lunch och drack kaffe i hennes trädgård. Härliga vår!

Nu är jag hemma då, hade massa tid kvar för mig själv för en stund sen, hade precis gjort mig en stor kopp kaffe... sen plingade det på dörren. Det var två brittiska killar som sa att de hade 29 paket till det här hushållet. VA? Sa jag. Hade inte blivit informerad om det här! Men, mycket riktigt så hade pappan i huset internetshoppat lite, tydligen.. yeeahhh så det blir au pairen som får ta hand om det yes. Har aldrig öppnat garagedörrarna förut, riktigt meckigt visade det sig vara. När jag var klar med det råkade fråga killarna om de ville ha kaffe eller något (artighetsfras?), Ja, absolut gärna sa de. Så det var bara att fixa kaffe igen, gå ut och småprata lite och DÄR var min egentid slut om tio minuter. Jaooopp, så var det med det. Well well, de var trevliga och trodde att jag var amerikan (vilket jag tar som en komplimang!).

Ikväll pratas det på bio i st. Germain med Hanna och Victoria! Trevligt får man ändå säg :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar