fredag 4 maj 2012

Chouette!

Har haft en riktigt bra dag idag!
Först var det conversation class, där vi snackade det stundande presidentvalet och åt jordgubbar. Efter det gick jag och en svensk "jeune homme au pair", Markus, ner till en av danssalarna som finns i vår skola och dansade lossss i ett par timmar, så himla kul!!! Hanna smsade och vi möttes upp för en kaffe varpå två till svenskar hängde på. Sen hämtade jag kidzen och så åkte vi hem, jag gjorde någon sorts carbonara som båda gillade (say whaaat?!).

Dä va dä.

Ikväll ska jag stanna hemma och titta på film, är trött som bara den så det känns som en fantastisk plan. Imorgon bär det av till Monéts trädgård och på kvällen blir det mycket troligtvis utgång i Paris.

Och dagens problem:
min duschboll fastnar alltid, utan undantag, i min navelpiercing




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar